25 grudnia 2014r. weszła w życie nowa Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz.U.2014 poz. 827 ze zm.). Reguluje ona m.in. zasady przysługującego konsumentowi prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa. Nasz regulamin został dostosowany do nowych przepisów.
1.1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet, przez stronę www.oponychmielowicz.pl
1.2. Właścicielem sklepu internetowego jest firma BOLESŁAW CHMIELOWICZ,
IMPORT EXPORT mieszcząca się pod adresem Szówsko Zamojska 32, 37-500 JAROSŁAW, NIP: 7921831774,
REGON: 651500968
2.1. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej sklepu przez 24h.
2.2.
Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie
formularza adresowego zamówienia dostępnego na stronie sklepu.
2.3.
Zarejestrowany użytkownik (posiadający konto) ma możliwość dokonywania
zakupów wielokrotnie, śledzenia zmian statusu złożonego zamówienia,
wglądu we wszystkie złożone zamówienia, również archiwalne, wprowadzania
zmian lub anulowania złożonego zamówienia, które nie zostało przekazane
do realizacji, zmiany adresu wysyłki oraz udziału w aktualnych
programach partnerskich i lojalnościowych.
2.4. Można złożyć
jednorazowe zamówienie bez konieczności zakładania konta w sklepie
internetowym. Umowa zostaje zawarta i jest wiażąca w momencie gdy status
realizacji zamówienia zostaje ustawiony na "gotowe do wysłania". O
fakcie tym informujemy osobnym mailem wysłanym na adres zamawiającego.
Pierwszy automatyczny mail, który zawiera wszystkich istotne elementy
zamówienia, nie stanowi przyjęcia oferty, lecz informuję klienta o tym,
że jego zamówienie wpłynęło.
2.5. Informacje dotyczące
akcpetowanych przez nas metodach płatności oraz sposobie wysyłki można
znaleźć na stronie Warunki Zakupu.
2.6. Sklep zastrzega sobie
prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania
nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i
odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w
nich zmian.
2.7. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
2.8. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego otrzymaniu przez sklep.
2.9. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za dokonywanie zakupów przez osoby trzecie na rachunek osoby poszkodowanej.
3.1.
Poprawnie złożone zamówienie potwierdzane jest za pomocą automatycznej
wiadomości wysyłanej na adres email podany przez Zamawiającego w
formularzu. W wysyłanej wiadomości podany jest numer konta, na które
należy dokonać przelewu należności za zakupy (w przypadku wyboru tej
formy płatności).
3.2. Podstawowym warunkiem przyjęcia zamówienia
do realizacji, jest podanie podczas składania zamówienia poprawnych
danych kontaktowych (e-mail, nr telefonu) i adresowych do wysyłki.
3.3. Zamówienia, w których w/w danych nie podano, lub są one niepełne nie będą przyjmowane do realizacji.
3.4. Sklep internetowy BOLESŁAW CHMIELOWICZ,
IMPORT EXPORT
zastrzega sobie prawo weryfikacji poprawności i prawdziwości każdego
zamówienia poprzez kontakt telefoniczny z Klientem na numer telefonu
podany przez Klienta w formularzu zamówienia. Kontakt telefoniczny
będzie odbywał się wyłącznie w dni robocze w godzinach od 10:00 – 16:00
3.5.
W razie potrzeby anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt
ze sklepem, gdyż staramy się realizować przesyłkę zaraz po otrzymaniu
zamówienia.
4.1.
Zamówienie zostanie zrealizowanie pod warunkiem, że towar jest dostępny w
magazynie lub na zamówienie.Termin dostawy zostanie każdorazowo
indywidualnie uzgodniony z klientem.
4.2. W przypadku
niedostępności zamówionego produktu, Klient jest informowany o tym
fakcie przez pracownika sklepu i podejmuje decyzję o sposobie realizacji
pozostałej części złożonego zamówienia (częściowa realizacja,
wydłużenie czasu oczekiwania na produkt brakujący, zamiana brakującego
produktu na inny lub anulowanie całości zamówienia i zwrot pieniędzy za
zamówione produkty w przypadku przedpłaty na konto).
4.3. Po złożeniu zamówienia i rozpoczęciu jego realizacji Klient nie ma możliwości dokonywania w nim jakichkolwiek zmian.
4.4.
Realizacja zamówienia - w przypadku zamówienia płatnego przelewem -
rozpoczyna się po zaksięgowaniu na rachunku wpłaty. Maksymalny termin
oczekiwania na wpłatę to 2 tygodnie. Po tym terminie zamówienie zostanie
anulowane.
4.5. Realizacja zamówienia - w przypadku zamówienia
za pobraniem – rozpoczyna od razu po wpłynięciu formularza zamówienia na
skrzynkę poczty elektronicznej sklepu (w przypadku zamówienia złożonego
w dniu wolnym od pracy, realizacja zacznie się w najbliższym dniu
roboczym)
4.6. Łączny koszt przesyłki zależny jest od wybranego sposobu płatności i formy dostawy.
4.7. Dane do przelewu (przedpłaty na konto):
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BOLESŁAW CHMIELOWICZ,
IMPORT EXPORT
Szówsko Zamojska 32, 37-500 JAROSŁAW
nr rachunku: nazwa - 0000000
NIP: 7921831774,
REGON: 651500968
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W TYTULE przelewu prosimy wpisać:
NAZWISKO, IMIĘ, nr zamówienia
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4.8. Na czas realizacji zamówienia składają się czas przygotowania paczki + czas dostawy.
4.9.
W razie chęci anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt,
gdyż zamówienie przyjęte do realizacji nie może zostać anulowane.
4.10. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.
4.11.
Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona
liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności
wpływania zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych
tą formą sprzedaży.
5.1.
Towary zamówione w sklepie internetowym wysyłane są wyłącznie pod
adresy podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym lub w formularzu
jednorazowego zamówienia.
5.2. Wszystkie zamówienia są wysyłane w przeciągu 5 - 14 dni
roboczych od momentu złożenia zamówienia (w przypadku zamówienia za
pobraniem), bądź zaksięgowania wpłaty w przypadku płatności przelewem na
konto.
5.3. Przesyłki są zawsze dobrze zabezpieczone. Przed
podpisaniem odbioru przesyłki proszę ją dokładnie obejrzeć opakowanie.
Jeżeli są widoczne jakieś istotne uszkodzenia, proszę jej nie odbierać i
sporządzić - w obecności listonosza lub kuriera - Protokół Szkody. Na
podstawie tego dokumentu możemy uznać reklamację
5.4. W przypadku
braku terminowego regulowania zobowiązań przez Kupującego (opłacania
zamówionych przesyłek) względem Sprzedającego, Sprzedający może
wstrzymać dostawę lub ją opóźnić do czasu otrzymania należnej mu
płatności. Sprzedający nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności z
tytułu tak powstałego opóźnienia w dostawie lub w przypadku jej braku.
6.1.
Produkty zamówione w sklepie internetowym mogą zostać zwrócone zgodnie z
ustawą z dn. 2 marca 2000r. (Dz. U. Z 2000r. nr 2 poz. 271) w terminie
14 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Artykuły odesłane w
terminie późniejszym nie będą przyjmowane.
6.2. Jeśli chcesz zwrócić towar w sklepie internetowym skontaktuj się mailowo z pracownikiem sklepu lub telefonicznie.
6.3. W przypadku zwrotu towaru w celu skrócenia czasu obsługi prosimy, aby zwracany towar był nieużywany, wraz z oryginalnym opakowaniem, kompletny, z elementami które posiadał w momencie sprzedaży.
6.4.
Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę (o
ile była wystawiona na życzenie klienta) oraz - w przypadku uszkodzeń
mechanicznych powstałych podczas transportu – protokół uszkodzenia/druk
reklamacyjny sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności
listonosza lub kuriera i podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę.
6.5.
Brak dołączonego paragonu lub faktury VAT będzie skutkował odmową
przyjęcia zwrotu. W takim przypadku sklep odeśle towar do klienta
przesyłką pobraniową na jego koszt (opłata wg cennika kosztów wysyłki).
6.6.
Reklamacji podlegają wady techniczne/fizyczne (wady fabryczne), lub
uszkodzenia powstałe podczas dostawy. Klient powinien niezwłocznie
odesłać wadliwy towar za pośrednictwem Poczty Polskiej (list polecony
ekonomiczny) na adres sklepu internetowego.
6.7. Reklamacji nie
podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie towarów zamówionych z
otrzymanymi (kolor), które wynikają z niewłaściwie ustawionych
parametrów monitora Klienta. Nie stanowią one podstawy do składania
reklamacji.
6.8. Do wad fizycznych nie zalicza się różnic w
wyglądzie. Kolory i wykończenia towarów prezentowanych w ofercie sklepu
mogą nieznacznie różnić się od wyglądu artykułu w rzeczywistości. Może
wynikać to ze stosowanych technik fotograficznych, zastosowania innych
technologii przez producenta lub ustawień parametrów monitora.
6.10. W momencie zwrotu lub reklamacji, zakupione produkty należy odesłać na adres sklepu: ul.Obornicka 287, 60-691 Poznań
6.11. Koszty przesyłki pokrywa Zamawiający.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszty przesyłki oraz
całkowita wartość reklamowanego towaru, zwracana jest przelewem na konto
wskazane przez Klienta.
6.12. W przypadku negatywnego
rozpatrzenia reklamacji oraz w przypadku zwykłego zwrotu towaru, koszty
przesyłki pokrywa Klient. Nie odebranie takiej przesyłki przez klienta
będzie skutkowało zaniechaniem ponownego wysłania produktu, chyba że
klient pokryje koszty poniesione z tytułu wysłania oraz zwrotu
reklamowanego produktu do sklepu. Produkty będą przechowywane przez 14
dni od momentu zwrotu nieodebranej przesyłki.
6.13. Zwrotowi nie
podlegają przedmioty uszkodzone z winy Klienta. Taki towar zostanie
ponownie odesłany do Klienta na jego koszt.
6.14. Jak szybko i prawidłowo zwrócić towar:
6.15. Aby
Państwa zwrot/reklamacja mógł zostać szybko rozpatrzony, prosimy: -
zarejestrować zwrot poprzez panel administracyjny klienta - dział
reklamacji, podając w nim niezbędne informacje. Po zarejestrowaniu
reklamacji wydrukuj ją i dołącz do odsyłanego produktu. Towar w
oryginalnym opakowaniu, należy zapakować w usztywniane opakowanie
ochronne zapobiegające zniszczeniu i odesłać listem poleconym na adres
sklepu.
6.16. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za
pobraniem. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym
postanowieniom regulaminu, przesyłka nie zostanie odebrana.
6.17.
Zwrot części produktów z zamówienia objętego promocją bezpłatnej
wysyłki, będzie skutkował obciążeniem Klienta kosztami przesyłki
kurierskiej, o ile wartość towaru zatrzymanego przez klienta nie
przekroczy kwoty objętej promocją (wtedy promocja bezpłatnej wysyłki
nadal obowiązuje).
6.18. Klient w przypadku nie odebrania
przesyłki i nie podania przyczyny odmowy odbioru, przy złożeniu
następnego zamówienia automatycznie będzie obciążony kosztami
nieodebranej przesyłki (składając ponowne zamówienie automatycznie jako
formę zapłaty otrzyma wpłatę na konto).
6.19. Zwrot należności za
towar zwracany lub pozytywnie rozpatrzoną reklamację następuje
przelewem bankowym i rozliczany jest w terminie 14 dni roboczych od daty
fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep (wraz z kompletną
dokumentacją).
6.20. Sklep nie wymienia produktów, przyjmuje tylko zwroty.
7.1.
Sklep dokłada wszelkich starań, by zdjęcia towarów jak najdokładniej
odzwierciedlały ich rzeczywisty wygląd. W związku z tym, że ustawienia
wyświetlania, jak również parametry poszczególnych monitorów mogą różnić
się od siebie, sklep internetowy nie odpowiada za możliwe różnice w
gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem produktu, a obrazem
wyświetlanym na monitorze Zamawiającego.
7.2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia składane w imieniu klienta przez osoby trzecie (nieupoważnione).
7.3. Wykorzystanie materiałów zawartych na stronie www.oponychmielowicz.pl
bez zgody autora, dla jakichkolwiek celów, jest naruszeniem prawa
autorskiego, nawet gdy nie wiąże się z uzyskiwaniem korzyści
materialnych.
Podstawa prawna: „Ustawa z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych” (Dz. U. 2000 r. Nr 80 poz. 904).
8.1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
8.2. Zmiana Regulaminu:
8.2.1.
Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z
ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów
płatności i dostaw, zmiany terminów dostaw, zmiany zakresu Usług
Elektronicznych, zmiany terminów odstąpienia od umowy - w zakresie, w
jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego
Regulaminu.
8.2.2. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego
Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi
Elektronicznej – Konto) zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli
zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu
cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o
zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od
dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała
wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych
Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.
8.2.3.
W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym
charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie
będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców/Klientów
będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w
szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane
lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy
Sprzedaży.
8.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie
mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w
szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze
zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych do 24 grudnia 2014 roku z Klientami
będącymi konsumentami - przepisy ustawy o ochronie niektórych praw
konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zm.)
oraz ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o
zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141,
poz. 1176 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z
Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z
dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne
właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.